otrdiena, 2008. gada 23. septembris

Lindzim ir blogs?

Ko lai saka - atkal jauni izaicinājumi. Līdz šim ne reizi nebiju veidojusi blogus, tāpat nebija ne mazākās nojausmas par tādām opcijām kā Del.icio.us, Bloglines u.c. Patiesībā ir ļoti labi, jo pati no brīvas gribas es diez vai mēģinātu ko tādu darīt.
Iesākumā likās, ka ikdienā neko no šobrīd apgūtā neizmantošu, bet viss izrādījās pavisam citādāk.
Šodien darba uzdevumā nācās meklēt informāciju par "Google" jauno projektu digitalizēt vecos avīžu izdevumus, lai gūtu idejas, ar kurām palīdzēt kolēģei bloga veidošanā.
Vēl pastrādājot jaunajā darbā, nācās secināt, ka blogi ir viens no alternatīvā jeb netradicionālā mārketinga paņēmieniem , ko šobrīd izmanto ļoti daudzi uzņēmumi, kuru vadītāji vai darbinieki aktīvi blogo par sabiedrībā aktuālām tēmām, tādējādi popularizējot savu uzņēmumu.
Bloglines tagad izmantoju gandrīz katru dienu, lai sekot līdzi jaunumiem www.ft.com un varētu uzrakstīt kopsavilkumus par izmaiņām fondos. (Jaunums, kas atvieglo manu darba dienu.)
Kas tad vēl... Pati nodarbojos ar reklamēšanu, izmantojot blogu. Ieliku draudzenes filmiņu, ko iesaku noskatīties un varbūt pat piedalīties konkursā un laimēt ceļojumu:)

Jāatzīstas, ka ļoti lēnām apgūstu šo blogošanas lietu un visu ar to saistīto, bet sajūtas līdzīgas, kā ēdot nezināmu ēdienu: pagaršo vienu kumosiņu, tad vēl vienu, tad jau sāk iegaršoties un vairs nevar apstāties:))

1 komentārs:

Unknown teica...

Forši! Man arī šad tad ir ienācis prātā, ka būtu feini, ja man būtu savs "emuārs" :)
Bet man kaut kā liekas, ka es tam esmu par slinku :D
Līga